فرودگاه مهرآباد، ترمینال 1

loading...
فضاهای تبلیغاتی فرودگاه
نقشه فرودگاه ترمینال 1
جایگاه و اهمیت فرودگاه مهرآباد ترمینال 1

مشاهده تصاویر فضاهای تبلیغاتی مهرآباد - ترمینال 1


نقشه ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد و موقعیت فضاهای تبلیغاتی فرودگاه

لطفاً جهت مشاهده تصاویر تابلوهای تبلیغاتی، روی کادر رنگی حاوی کد مربوطه کلیک نمایید.

جایگاه و اهمیت فرودگاه مهرآباد

فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، یکی از بزرگترین فرودگاه‌های ایران است که در سال ۱۳۱۷ در غرب شهر تهران ساخته شد و نام خود را از روستای مهرآباد جنوبی که پیشتر در آن منطقه قرار داشت، گرفته‌است. فرودگاه مهرآباد پس از فرودگاه شیراز، فرودگاه بندر لنگه، قلعه مرغی و فرودگاه خرم‌آباد، پنجمین فرودگاه ایران می‌باشد. در سال ۲۰۱۵ میلادی ۱۳۲٬۲۴۵ نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه انجام شد و ۱۱۱٬۱۰۷٬۸۲۲ کیلوگرم بار و ۱۶٬۳۲۷٬۳۵۹ نفر مسافر از طریق آن جابجا شدند.

      

 

در سال ۲۰۰۵ میلادی این فرودگاه دارای شش پایانه بوده که عبارت‌اند از پایانه یک و دو که مربوط به پروازهای ایران ایر، ایران ایرتور، آتا ایر و قشم ایر است. پایانه شماره ۳ فرودگاه به حجاج تعلق دارد. پایانه‌های چهار و پنج و شش به ترتیب برای خروج و ورود پروازهای دیگر شرکت‌ها بکار می‌روند.

 

فرودگاه مهرآباد در سال ۲۰۰۵ قادر به کنترل بیش از ۷۰هزار پرواز عبوری، ۱۰ هزار پرواز داخلی و ۳۰ هزار نشست و برخاست بین‌المللی بوده‌است.

در همان سال ظرفیت فرودگاه‌های ایران ۶۱ میلیون مسافر در سال بود و ۹۰ درصد مس افران هواپیما از ۱۲ فرودگاه پرواز می‌کردند: ۴۵ درصد مسافران هواپیما توسط فرودگاه مهرآباد، ۴۵ درصد توسط فرودگاه‌های مراکز استان‌ها و ۱۰ درصد توسط فرودگاه‌های اقماری سرویس داده می‌شوند.

مشاور و مجری تبلیغات محیطی

ارتباط با ما

آدرس : قشم، مرکز بین المللی رشد، طبقه اول،شرکت آرمان حامی

تلفن :52413333 0763- 5241444 0763

ایمیل : info@armanhami.com